Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным па белым
Белым па чорным
ГРОДЗЕНСКІ АБЛАСНЫ ВЫКАНАЎЧЫ КАМІТЭТ
Афіцыйны партал
Галоўная / Навiны / Навiны рэгiёна
Навiны рэгiёна

Адзіны інфармацыйна-адукацыйны рэсурс для школ запусцяць у тэставым рэжыме з 1 студзеня 2021 года

11.01.2021
Навiны рэгiёна
Адзіны інфармацыйна-адукацыйны рэсурс для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі запусцяць у тэставым рэжыме з 1 студзеня 2021 года, паведаміла падчас круглага стала ў прэс-цэнтры БЕЛТА намеснік начальніка галоўнага ўпраўлення агульнай сярэдняй, дашкольнай і спецыяльнай адукацыі - начальнік упраўлення агульнай сярэдняй адукацыі Міністэрства адукацыі Ірына Каржова.

"Настаўнікі актыўна выкарыстоўваюць інфармацыйна-камунікацыйныя тэхналогіі на працягу шэрага гадоў як пры правядзенні ўрокаў, так і для арганізацыі самастойнай работы вучняў. На нацыянальным адукацыйным партале размешчана інфармацыя аб інтэрнэт-сэрвісах, якія можна выкарыстоўваць пры арганізацыі адукацыйнага працэсу. Выкарыстанне ІКТ ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі дало магчымасць ва ўмовах няпростай эпідэміялагічнай сітуацыі забяспечыць навучанне ўсіх вучняў у IV чвэрці з наступнай іх атэстацыяй па выніках 2019/2020 навучальнага года", - расказала Ірына Каржова.

Разам з тым педагагічная грамадскасць разумее, што ва ўмовах актыўнай лічбавізацыі ўсіх працэсаў сістэма адукацыі не можа стаяць на месцы і задавольвацца існуючымі напрацоўкамі. "Рэаліі часу прымусілі нас паскорыцца, і яшчэ вясной было прынята рашэнне аб стварэнні адзінага інфармацыйна-адукацыйнага рэсурсу для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі. Плануецца, што платформа пачне працаваць у тэставым рэжыме з 1 студзеня 2021 года, - адзначыла намеснік начальніка галоўнага ўпраўлення. - Але пры гэтым размова не ідзе аб тым, што інфармацыйна-адукацыйны рэсурс заменіць рэальны вучэбны працэс у школе".

Паводле слоў Ірыны Каржовай, адукацыйны рэсурс дапоўніць працэс вывучэння вучэбных прадметаў, стане метадычнай падтрымкай для навучання тых вучняў, якія па якіх-небудзь прычынах часова не могуць наведваць установу адукацыі або маюць патрэбу ў дадатковым растлумачэнні вучэбнага матэрыялу пры выкананні дамашніх заданняў. Ён уключае пералік вучэбных матэрыялаў, а таксама розныя сэрвісы для арганізацыі і кіравання адукацыйным працэсам (электронны дзённік, журнал, камунікацыя ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу і інш.). Бібліятэка вучэбных матэрыялаў структуравана па вучэбных прадметах, класах, тэмах вучэбнай праграмы па прадмеце і будзе паступова папаўняцца новымі матэрыяламі.

"Стварэнню платформы папярэднічала вывучэнне айчыннага вопыту і вопыту іншых краін у распрацоўцы такіх рэсурсаў. Да распрацоўкі адукацыйнага кантэнту запрошаны лепшыя настаўнікі з усіх рэгіёнаў рэспублікі. У абласцях створаны творчыя групы, у склад якіх увайшлі ў першую чаргу настаўнікі-метадысты, настаўнікі вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі, педагогі - аўтары вучэбных дапаможнікаў, якія маюць вопыт стварэння электронных адукацыйных рэсурсаў. У работу ўключыліся ўдзельнікі рэспубліканскага клуба "Хрустальны журавель". Работу педагогаў па распрацоўцы адукацыйнага кантэнту каардынуюць рэгіянальныя інстытуты развіцця адукацыі. Распрацаваныя вучэбныя матэрыялы прайшлі метадычную экспертызу ў Нацыянальным інстытуце адукацыі, Акадэміі паслядыпломнай адукацыі, Мінскім дзяржаўным лінгвістычным універсітэце", - дадала Ірына Каржова.

Да спіса